fredag 9 mars 2018

Blomkort av Gunilla

Hej

Idag visar jag ett blomkort jag gjort, jag har köpt en ny die från Creative Expressions och jag älskar denna die. Det är hela 24 blommor i paketet i olika storlekar och den stansar fantastiskt bra, jag la alla på en platta i min Big shot och alla blev bra stansade i ett svep. Behövde inte köra fram och tillbaka eller krångla.  


Jag gjorde ett enkelt kort med blommor som sticker ut på sidan till att börja med.



Jag limmar inte blommorna mer än i mitten så det blir enkelt att böja upp bladen och få lite lyft i dem. Jag har smetat på lite glitter stickles också. 


Materiallista

Vit, brun och röd cardstock till kortet
Rosa och grön cardstock till blommorna
Lyxiga brads / pearl brads
chalk till kanterna
blingpärlor
stickles glitterlim

Tack för du tittade 

// Gunilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar