torsdag 12 januari 2017

Dags att summera 2016

Hej!

Idag är det min bloggdag och jag tänkte summera 2016.
Jag tänkte visa några projekt som jag har bloggat om, och även ber er alla därute i cyberrymden att komma med förslag på vad ni vill se under 2017 (lämna gärna ditt förslag i kommentarsfältet).


Jag börjar med mitt 3-stegskort i steampunk. Det var under det här projektet som jag insåg att jag verkligen älskar steampunk.


Klockan var mitt mest utmanande projekt eftersom jag så gärna ville att det skulle bli perfekt, om den blev perfekt vet jag inte, men jag blev nöjd ;)


På alla hjärtansdag, tycker jag att målade magnolia motiv är perfekta. Dom är gulliga och lätt att älska och visst är det så vi vill att kärleken ska vara...




Lite tags, för det är ju också en favorit, jag älskar att göra dom :)


Vi går ju äntligen mot ljusare tider och snart är det dags för studentkorten. I år har jag en egen student för min son går ut Musiklinjen till sommaren, hur det gick till förstår jag inte eftersom jag bara är "tjusju" år ;-P




Nu börjar det bli lite tjatigt ;) men tändsticksaskar är också en favorit att göra.




Och så avslutar vi året med julen, av någon anledning tycker jag att julsaker är lättast att skapa, 
varför vet jag inte.

Vad är ditt favorit alster? Lämna gärna en kommentar...

Tack för 2016 och nu satsar vi på ett ännu bättre 2017

Kram på er där ute i cyberrymden!


Carina Pettersson




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar