torsdag 8 december 2016

Julpyssel!

Hej!
Idag är det min bloggdag, och nu under juletider blir det mycket julkort, men idag slog det mig att det finns ju så mycket annat pyssel man kan göra.

Efter så många inspirationsbilder på Facebook så bestämde jag mig för att också juldekorera en ljuslykta. 

Här är en bild på min lykta före dekorationen.


Och detta är det som jag köpt för att dekorera min lykta.


Gjorde även ett hus i CS, Iden har jag "liftat" från min underbara vän Johanna


Jag började med att använda limpisolen och limma fast ljusslingan i taket. Sedan formade jag tidningspapper till bollar, och la över bomull som snö.


Sedan ställde jag dit mina dekorationer som jag köpt.


Så här blev reultatet när jag var klar.





Hoppas ni fått inspiration där ute i cyberrymden!

Kram


Carina Pettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar