torsdag 2 oktober 2014

Tag med servet

Det är så roligt att prova nya saker....eller använder saker man inte har använd på länge. Idag blev det en servett på en tag. Följ med på dagens inlägg som gäst DT åt Helihak
Först har jag stansat ut en tag och tog jag fram en fin servett. En servett har flera lager och då jag ville ha lite relief har jag immat på alla lager. Lite rörigt, annars får man inte rätta effekten.

Jag har använd distress ink till tagen i samma färger som finns i servetten.
Motivet på servetten har jag rivit ut, så ser man randen med distress ink bättre.

Gillar hur tagen har blivit och det kostar inte mycket tid att skapa en sådan fin tag.
Då servetten är så fin behövdes inte mycket mera på tagen, bara en liten text.

Det var dagens inspiration från min sida.
Hoppas ni får en underbar dag
Kram Sinikka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar