lördag 15 februari 2014

Mail box with Love

I går var det ju alla hjärtans dag...en dag som jag hoppas att alla tänker lite extra på sina nära o kära.
Valentine´s day firas ju ofta med att skicka kort till någon man tycker om, jag valde att göra en brevlåda i stället ;-)

Efter lite letande på nätet hittade jag en tutorial och en mall att skriva ut, sedan var det bara att köra i gång.

Här har vi basen utklippt och ihop monterad med toppen (cover)

Valde en Martha Stewart punch för att göra "spets" remsorna och flaggan fäste jag med en brad.

Till hjärtan och fjärilen har jag åter använt mig av Martha Stewart punchar. Blommorna som ligger i brevlådan är en ljusmanschett som jag hade liggandes...
Eftersom jag gillar formen på dessa "mailboxes" och att den var så rolig att göra, kommer det bli flera. Hoppas ni också blir sugna på att prova...

Ha det gott!
Kramar Mirre



2 kommentarer: