torsdag 13 februari 2014

Alla hjärtans dag-kort

Hej på er!!

Idag vill jag visa er en variant på allahjärtansdag kort.

Till mitt kort har jag använt mig att kortstomme i vit akvarellpapper som ja vek, så jag fick ett dubbelt kort
Timeless rectangle från spellbinder, magnolia dies, papper och texter kommer från min privata gömma



Jag började med att stansa ut den härliga blomman från magnolia och så stämplade ja lite texter på den.




Så använde jag distressfärg och mist för att få härliga färger på dem, när dem torkat satt jag ihop den lilla och stora bladen med en stor härlig brad.



Visst blev dem läckra  ;)


Sedan bygger jag ihop mina kort.



Framsida och baksida

och så insidan där jag vill skriva min hälsning.





Nu är det bara att dekorera kvar ;)

Och så här blev mina kort när dem är färdiga.




Nu önskar jag er en toppenfin dag.


Kram Johanna.

2 kommentarer: