torsdag 5 december 2013

Juldekorationer

Hej på er!!

Idag blir det ett snabbt inlägg ;)

Min dotter har efterfrågat något till hennes fönster nu till jul och självklart ska hon få det. *ler*

jag börjar med att välja några fina julmagnolior  och så har ja färglagt dem med copics.
Och så behöver jag lite tårtpapper till deras kjolar och lite bling.
Som ni ser så har jag klippt av benen på dem, men nedanför får ni se varför ;)



visst blir dem läckra.
Det var lite knepigt med kjolen och jag är inte riktigt nöjd med dem, men ja får öva.
Dessa kan man fixa snören till och hänga i granen om man vill, men min dotter och jag kommer att sätta dem på ett långt band i helgen tillsammans och ha lite mer dekorationer på.

Så närbilder på mina sötingar ;)





Hoppas ni provar att göra egna.

Ha en fin dag / kram Johanna.

7 kommentarer:

  1. Super fina, antar att dottern blev super nöjd <3 kram Malin W

    SvaraRadera
  2. Söta tjejer du gör. jättefina ! Lisbeth T

    SvaraRadera
  3. Nydelige jenter!.. Lekker kjole.. disse doilieséne er jo så Nydelige!.. -Hun i midten ser ut som om hun snurrer rundt! :o) Disse jentene ser så glade ut!.. Perfekt til å pynte bordet med!..

    SvaraRadera
  4. ÅHH såå superfina!! Vilken rolig idé!!
    Vad glad din dotter måste blivit att få såå vackra juldekorationer i sitt fönster ;)
    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Jättesöta , dottern kommer bli superglad <3

    SvaraRadera
  6. Så jättesöta!! Smidigt när man kan ha dem ståendes eller hängandes.
    Kram
    Mirre

    SvaraRadera