tisdag 25 juni 2013

ATC kort

Nu har jag gjort mina första ATC kort och jag var med i en Swapp på facebook
som Milo Lilja höll i  och vi skulle göra 30 st men jag gjorde 31 så jag kunde
spara en egen till mej själv och jag har lånat det översta kortet av Milo på alla 30
för mitt vart så dåligt, det var riktigt kul och nu är det en swapp till igång.


Jag stansade ut alla korten med Tim Holtz bigz dies ATC & Corner som
är köpt i webbshopen och sen tog jag olika Distress dynor och färgade
in alla 31 med olika färger och jag blandade lite perfect pearl  med vatten och
gjorde en typisk Tim Holtz gest...jag sprätte vattnet
 med fingrarna över korten så dom fick fläckar med ett fint skimmer.



Jag stämplade alla korten med siluett blom stämplar av olika märken
som man kombinerar till olika motiv och jag köper allt jag kommer över
 av såna stämplar och några har jag köpt i webbshopen
sen textade jag för hand små ordspråk på alla korten och ingen var lika och
här är en närbild på dom och man ser att det skimrar lite om korten
och den längst ner till höger är den jag sparade till mej själv.
// Eva

9 kommentarer:

  1. Vad snygga de blev. Så läckert med silluetterna och kul med lite tankvärda ord

    SvaraRadera
  2. Jättefina Eva, jag gillar färgerna, glada kort :)

    SvaraRadera
  3. Så vackra och så fint du textar.
    Gillar jätte mycket.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera